音樂日常 1

放低左音樂好耐
今日再次重拾結他
感覺有點生疏同陌生
諗返起小提琴都好耐冇拉過

我真係覺得自己"三分鐘熱度"既性格真係好討厭,而且我都唔想咁樣
不過我覺得大部分人都有三分鐘熱度既經歷
依稀記得我好細個既時候都阿媽講鋼琴聲好好聽
阿媽就帶左我去學鋼琴
學左8年幾,阿媽話個老師唔好所以停左
小學既時候亦都有學埋小前提
比賽去過,5級試又考埋,結果又放埋一二邊

同出面既老師學琴一啲都唔好受
一嚟個老師有時會比壓力你,要求又高
最常見既係叫你最好晚晚都要練琴
要考琴試既時候有時唔想練都唔得
而且你係老師學返嚟既歌未必係你中意既歌
因為多數都係古典音樂
我諗你電話入面都唔會有巴克,貝多分既歌啦
既然冇興趣,何必要浪費自己時間?

好在我又重拾返鋼琴
因為返香港會係教會做司琴
其實都幾享受
一嚟你手彈出嚟既起碼唔係你唔中意既老餅古典歌
二嚟同教友一齊練習真係好開心
感恩鋼琴能夠成為自己其一"天賦"!

音樂係一種藝術,唔係技術
所以識享受音樂先係最重要!

留言