頭香日常

第一次寫Blog感覺好奇怪同埋好尷尬
係度諗呢個時代仲係咪有人寫Blog 呢D野
but anyway here it goes.
可能真係係美國太無聊冇野做
正因為係呢個時代已經唔會有人寫Blog既關係, 我都係求求其其打篇野出嚟算
應該都唔會有人睇我呢D 咁既Blog咖喇lol
寫Blog 呢D野真係好似太vintage LOL

Haters gonna Hate. Potatoes gonna Potate.

有時係好似Instagram, facebook, twitter 呢啲social media成人都會有人對你Post上嚟既野挑剔
我完全唔明白點解而家既人可以對身邊既野咁唔滿意
點解人地上載上嚟既野你竟然有資格批評
唔通你覺得自己好完美?
膚淺!
我覺得多講有意義同讚美既說話對自己同身邊既人都開心啲






Starbucks Mocha Frappuccino (homemade)

轉轉話題:

前幾日得閒得濟同表妹試整 
Starbucks Mocha Frappuccino
真係整得99%似
表妹真係好勁
搵到佢個Recipe 就即刻有Idea識點整
仲要10分鐘整完

(附送我既隨作一張)





我覺得我真係個好差既Blogger

打字又慢, 講既野又無聊
慢慢期待下下一次既Blog啦都係
今日係特別得閒先係度寫Blog
第一個Blog
算係咁啦

留言