咖啡談-又賣廣告

有次跟屋企人去outlet商場行街睇衫
行行下有啲口喝 而且當時十一月落緊雪 天氣寒冷
所以室內既暖氣都開到好大
又熱又乾
想買杯凍既氣水解解渴
不過諗諗下又覺得氣水好似太多糖又唔健康
想睇下有冇Starbucks之類買凍咖啡既地方 (雖然starbucks既咖啡都好多糖,不過總係好過氣水)
行行下見到有間買咖啡同雪糕既地方

呢間野真係好正
Lik Gelato and Coffee Bar
@Great Lakes Crossing Outlet



Gelato雪糕

就係呢間野
咁我見佢啲雪糕好似太貴
咁就買咖啡飲啦
點知買左杯好細杯既熱Mocha咖啡! 
原來係我眼殘
因為我太中意Mocha, 一睇個牌就只係見到Mocha, 見唔到原來Mocha得熱冇凍
又熱又細杯
初時我真係幾嬲下
因為咁細杯既熱咖啡都要USD$4.25

不過一飲落去
WOW 真係好出乎意料地好飲
好飲在佢既朱古力味帶點苦澀得嚟又好香 而且唔甜
咖啡味都濃 我諗係Espresso 
我諗佢應該冇加過糖
但係因為我叫左加 whipped cream係面
所以仍然有陣奶香既甜味
雖然係熱 仲要飲到出哂汗
但係真係好味道

決定下次再去行呢間Outlet既話
要試一試呢間 Lik Gelato and Coffee Bar 既其他咖啡同Gelato雪糕
尤其呢間野出名Gelato
Gelato 同普通既雪糕唔一樣
Gelato 係義大利既傳統雪糕
用既材料只係牛奶, 忌廉, 同埋糖
但係用既材料同埋做法好講究
做出嚟會比普通既雪糕軟好多
所以下次去一定要試!

留言