談友情

唔知你有冇咁既經歷

好細個既時候
曾經有一個好朋友
你地咩都會一齊做
一齊食茶點
一齊係公園玩
一齊傾計
就算唔係一日24小時係埋一齊
但係一返學就會幾時都係埋一齊
最記得小學6年級既時候同個位朋友原來6年都同班

到最後小學畢業既時候總會唔捨得
個個都係度大派紀念冊叫人寫
"咁畢左業之後個個各散東西,都可以聯絡返啊嘛"
然後好肯定咁係紀念冊上面寫"友誼永固, Friendship Forever"
當然就連個位朋友都好唔捨得
咁我地就約定
就算我地以後既方向唔同
我地都要Friend落去

小學既時候個個人都天真爛漫
但係到左而家
人大個左, 先至開始發現真正要持守住一段友情係一啲都唔容易既事
中一既時候, 就算係直至最近,
都已經冇再同個位朋友聯絡
有時會係Facebook見到佢既Post
發現佢已經變左好多
對生命已經冇熱誠
對自己既將來已經莫不關心
真係可惜
只能感嘆一句

上到中學人際關係好左好多
畢竟個人會大個左
交既朋友都真心啲, 大家都明白大家, 有自己既想法, 真係互相倚賴既好朋友
但係好唔好彩地
中二走左去美國讀書
一直係度諗到底我地大家畢哂業既時候
一年既友情係咪真係會Keep到??
而家會覺得其實冇咩可能
Friendship Forever其實都只係自己呃自己
我諗朋友就係咁 就算係冇永遠既友情 但係會成為生命裡面其中一塊切圖
所以一齊既時候 要彼此珍惜擁有過既情誼

Picture do not own by me

留言